Back to school....welcome to new school

12.09.2013 17:58

Jo, každému začala škola. Někdo se vrátil do stejného prostředí, z kterrého před prázdninami odešel a někdo ne. Já patřím mezi ty, kteří přišli do úplně neznámého prostředí středních škol. Prvně to byl nehorázný šok. Chodila jsem do malé vesnické školy, ve které byla jedna velká chodba, na které byly všechny třídy a nedalo se tam ztratit....teď jsem přišla do školy, která má 2 patra, dvě schodiště, kterými se pokaždé dostanete úplně někam jinam...No prostě první den HRŮZA!! Naštěstí jsme hned v úterý po škole jeli na adapťák. Když se to tak vezme, tak to byl takový krátký tábor se seznamovacými a týmovými úkoly. Např. nám dali papírek s 10 slovy (slovními spojeními) a my museli vymyslet divadlo, ve kterém vše, co je na tom papírku zazní. Nebo nás cházeli dolů z tarasu do rukou spolužáků,,,to byla zkouška důvěry. Vy jste pod sebou měli tak půl metru  ničeho, pak byly ruce spolužáků a pod nimi beton. Dokážete si představit to, kdyby vás nechytli?! Naštěstí jsem to přežila ve zdraví! A plno dalších takových něëbezpečných "srandiček". Ti co už na adapťáku byli, tak ví o čem je řeč, protože skoro na každém se dělá něco podobného. Ale stejně nejlepší byl poslední den/noc, co jsme tam byli. Dovolili nám, aby jsme kluci i holky spali ve společenské místnosti. Půlka třídy spala na pokojích, protože chtěla spát, a ta druhá půlka "spala". Jeli jsme NONSTOP!! Za tu noc ze čtvrtka na pátek jsme uvařili 3 hrnce kafe...a ty hrnce nebyli malé. Já kafe nepiju, takže jsem jako jediná jela bez kofeinu. Zdřímla jsem si asi na 10 minut...spolužáci, kteří vypili kafe, tak spali třeba i hodinu...dvě. Jenže já spala jen 10 minut!! Usla jsem okolo 5:45 a vstávala jsem v 5:55...nenormální!! Pak jsme z adapťáku přijeli zpátky domů...normální člověk by šel hned spát, jenže já pomáhala jako organizátorka na jedné akci s místním domem dětí a mládeže. No, takže jsem tam v pátek odpoledne přijela, pomohla jsem tam s doděláváním různých věcí atd. No a pak jsme si tam s kamarády ještě povídali a šli spát asi ve 4. No...o půl osmé byl budíček, protože v 9 se muselo znovu nastoupit na plac a postavit hangáry, různé stany atd. Tak se to všechno připravilo, pak probíhala samotná akce :) Všechno (pro veřejnost) skončilo v 19:00, ale my jsme ještě museli všechno, co jsme ráno postavili, zklidit a odvézt. Pak byla závěrečná "porada". Tam už jsem padala únavou, tak jsem přemluvila kámošku a šli jsme spát asi v 1. Asi v 5 mě vzbudil kamarád, vedle kterého jsem spala, a tak jsme si ještě asi 2 hodiny povídali. A následoval budíček!! Tentokrát byl v 9. Pro mě si mamka měla přijet v 10. Mě se tak nehorázně nechtělo vstávat, že jsem nakonec vylezla až v 9:45 :D Až na to, že jsem šla po obědě spát a táhla jsem to až do rána jsem se cítila úžasně :D I když je fakt, že potom v pondělí ve škole jsem byla celkem mrtvá :D No a zase zpátky ke škole, doufám, že vám moje víkendová vsuvka přišla aspoň trošičku zajímavá :D Tak a ve škole to začalo....hafo informací, hafo peněz...za učebnice, různé příspěvky škole atd. Nové předměty...latina, ZSV, etika....a známé předměty s neznámými učiteli. Myslím, že zatím si vedu dobře. Už jsem dostala 1 z domácího úkolu z matematiky a malou 1 ze zeměpisu ;) Je to na dobré cestě, ale to musím zaťukat ŤUK ŤUK :D A také mě moje milovaná třída zvolila jako místopředsedkyni. Zprvu jsem nechtěla, ale kamarád, kterého jsme zvolili jako předsedu mě překecal ;) 

Až se objeví fotky z adapťáku na stránkách naší školy, tak vám sem některé přidám. Zatím tam ještě nejsou :)