Balení

02.07.2013 16:26

Nehledejte dvojsmysl. Toto balení je jen a pouze na dovolenou ;) Známí nás pozvali, aby jsme s nimi jeli do Chorvatska k moři. Naši hned souhlasili, za což jsem ráda. Ti známí mají 2 děti-16 dceru(moje nej dovolenková kámoška :)) a pak syna-12(ten je taky fáájn). S nimi jezdíme na dovolené už od nepaměti. Dokonce i když byli naši i ti známí svobodní tak spolu jezdili na různé mega akce. Klidně i na týden a spávali tak pokoutně, zrovna, kde bylo místo. No...od té doby se změnilo hodně. Hlavně to, že teď už jsou všichni takový usedlejší a už by nikdy nespali pod širákem, tam kde to neznají a nebo nestopovali z Čech až na Moravu a obráceně. 

Vyrážíme ve čtvrtek ve 2 ráno!! Chápete to?! Ve 2 ráno!! To je úplně mega hrozný!! Doufám, že se aspoň v autě chvilinku vyspím. S "balením" jsem začala už minulý týden. Našla jsem si tašku(mám ji v šatně a vím přesně, kde je, ale i tak jsem ji "našla"), osušky (ty jsem taky "našla" ve skříni na místě, na kterém "bych je vůbec nečekala") a pak plavky(ty jsem taky "netušila, kde mám"). Doufám, že jste ty úvozovky pochopily ;). Takže jsem "našla" tyto věci a s balením jsem na týden skončila. Takhle to bylo do dnešního dne. Dneska jsem si dobalila tílka, trička, kraťasy ponožky, spodní prádlo a hygienu. Šlo to celkem dobře. Líp než jsem čekala. Ale nastal malý zádrhel. Kam s osuškama?! Kdybych je dala do tašky, tak bych tam nemohla dát už nic jinýho. Takže jsem je nechala pro mou milovanou maminku, ať je někam uklidí :D Ještě mi zbývají boty....ale to jsem si říkala, že je strčím do auta až zítra. Takhle nějak vypadá moje taška. Ještě tam nemám nabíječku na telefon a baterky a Kindle. Kdyby byla na pláži náhodou nuda, tak mě zachrání dobrá knížka ;) 

Pro představu, jak to v mé tašce vypadá, tak tu máte fotku ;) :D 

A po balení další dilema. Co si mám vzít na sebe do auta. Brát si kraťasy mi přišlo jako hloupost, protože ve 2 ráno (i když budu v autě) žádný teplo nebude. Tak jsem si řekla, že si vezmu rifle...ohrnout na 3/4 kalhoty se dají vždycky a k tomu tričko s krátkým rukávem, protože mikina se dá obléknout taky vždycky :D 

rifle-Terranova 

tričko-Terranova

lak-netuším, moje teta ho někde koupila a chtěla ho vyzkoušet (ale ne na sobě, protože do práce nesmí mít nalakované nehty), takže jsem byla pokusný králík :D