Balení

25.07.2013 15:06

Ano, ano, je to tu zase.  Tady toto vezmu jako velkou informačku o tom, co a jak bude :) 

Tak za 1. balím se na dovolenou do Holandska, kam pojedeme s rodinou. Jedeme tam na týden a budeme spát autokempu a pokaždé si někam vyjedeme např. do Amsterdamu a různých zajímavých měst či míst. Proto si beru ten spacák ;) Aby jste viděli, kolik toho je, tak jsem vám to vyfotila ;) 

V podstatě je to všechno. Už mi chybí jen boty, hygiena a elektronika (nabíječky, káble, čtečky atd.) 

Za 2.  protože jedeme na tuto dovolenou do Holandska a potom ještě na jednu do Českého Švýcarska a já pak pojedu jako instruktorka (praktikantka) na tábor, tak v podstatě nebudu mít 3 týdny přístup k internetu. To je HRŮŮZA!! Ale co už. Doufám, že v tom holandském kempu bude aspoň nějaký wi-fi koutek, kde bych mohla zkontrolovat FB, instagram atd. V tom Českém Švýcarsku by taky mohla být na chatě wi-fi, ale tam by mi to zas až tak moc nevadilo, kdyby nebyla. Jedeme tam ještě tak s 4-5 rodinama, které známe, a tak tam mám plno kamarádů a kamrádek, takže tam bude sranda. A na tom táboře. Tak tam s ní vůbec nepočítám. V tom domě nemají ani rádio. Takže by bylo vážně něco tam tu wi-fi najít. 

A to je konec informačky. Potom až se vrátím z dovolených, tak budu postupně přidávat články o nich. Doufám, že vám ty 3 týdnu nebudu chybět ;)