Česko-saské Švýcarsko

29.08.2013 11:50

Ano, sice jsem říkala, že ty články z dovolených budou rychle za sebou, jenže jsem to nějak nestihla. To víte, po 6 týdnech jste doma, tak chodíte ven s kamarádkami, kupujete věci do školy, konečně jste byli u babičky déle než 3 hodiny......

No, ale abych tu nezdržovala úvody o tom, co jsem dělala tento týden..... Řekla jsem si, že tady nebudu rozepisovat každý den, protože ani pořádně nevím, kdy jsme, kde byli :D Tak vám sem vždycky dám fotku a k ní nějaký popisek o tom místě. Doufám, že to pro vás bude více zajímavější, než kdybych tady rozepisovala každý den :)

Tak takto vypadá naše silná sestava, se kterou jezdíme na hory už tak 7 let.

Tak a tady máme fotky u největšího lákadla Česko-saského Švýcarska. Pravčické brány. Bylo to tam fajn, jenže nám moc nevyšlo počasí, takže byla v mlze. Nakonec jsme se rozhodli, že na ni nepůjdeme, že nám stačí tento výhled, protože by kvůli té mlze vážně nešlo nic vidět a kvůli tomu, že si sednete na lavičky platit 75 kč......to se nám vážně nechtělo.

Tady k této fotce se váže strašně vtipná historka :D Pan převozník (napravo) jen z legrace řekl, že to bidlo, co je uprostřed lodi si klidně někdo může půjčit a pomoct mu s odpichováním. No a můj aktivní tatínek si to šel hned zkusit :D Všichni si z něho dělali srandu, že už má absťák z toho, že nebyl 14 dní na vodě (můj taťka totiž dělá instruktora (záchranáře) pro jednu cestovku a v podstatě každý týden prázdnin nebo klidně, i když nejsou prázdniny), tak jezdí na vodu a teď už 14 dní nebyl, tak si z něho všichni dělali srandu :D No a pan převozník z toho byl celkem paf :D ale nakonec poděkoval a řekl, že tohle se mu nestává :D 

Po dlouhé túře menší odpočinek :D no....toto už je asi v 9 večer a my přišli v 5, ale to nevadí. Mezitím jsme byli ještě v bazénu :D 

Levá půlka (v které jsem i já) hraje poker :D.....celkem nám to i šlo, ale nejspíš jsme si upravili pravidla, protože mi to měli naučený za 10 minut a taťkové tam nad pravidly seděli celé dopoledne :D a ta pravá půlka hraje "Dobu kamennou". Je to super hra, ale tu už známe, chce to něco nového!!

Čedičové varhany.

Malá pravčická brána. Podle mě byla i hezčí, než ta velká :) ale to je jen můj názor.

Dolský mlýn. Schválně, víte jaká pohádka se tu natáčela? Ano, správně!! Peklo s princeznou!

A zase hrajeme hry :D tentokrát "Párty Alias".  Jen pro přesnost. Hrajeme pouze 4. Kluci, co sedí na židlích, já a kamarádka, která sedí ode mně nalevo.

 

A asi takto jsme si užívali celou dovolenou. Bylo ještě plno dalších zážitků, ale k těm nemám fotky, nebo se strašně špatně popisují, když jste u nich nebyli :D Doufám, že se vám naše dovolená líbila, a příště už bude článek o táboře, na kterém jsem dělala asistentku ;)