LT Mach a Šebestová

23.07.2013 09:30

Jak už napovídá název článku, kvůli tomu, že jsem byla na táboře jsem tu dlouho nioc nenapsala. Doufám, že se na mě nezlobíte. Chtěla bych vám to tento týden vynahradit, protože pak pojedeme na 2 týdy na dovolenou a já pojedu na další tábor. Což znamená, že v podstatě nebudu mít 3 týdny přístup k internetu, a když už ano, tak asi nebudu mít (bohužel) čas na blog.

Takže to je obecně a teď k táboru!! Nebyla jsem tam jako účástník, ale volná instruktorka (praktikantka). To znamená, že jsem nebyla celý den u oddílu, ale jen pomáhala, když bylo třeba. Např. když se dělaly pohádkové postavy pro děti při etapách, byla jsem u různých soutěží a tak.  Měla jsem tam jet ještě s jednou kamarádkou, jenže ta dostala angínu a celý týden musela ležet doma na antibiotikách, takže jsem tam v podstatě jela sama. Sice jsem ty ostatní volné instruktory znala z "předtáboráku", ale tam jsem se s nimi moc nebavila. Ale bála jsem se zbytečně. Oni mě mezi sebe vzali, jako by jsme se znali už nějaký ten pátek. A trošku mě i zkazili, ale podle jejich mínění to ještě nic není. "Naučili" mě otevírat pivo lžící :D ale nebojte, já to pivo nepila, já jsem slušná.  A divíte se proč je to naučili v úvozovkách? To je proto, že když mi s tím jeden kluk pomáhal, tak mi to šlo, ale když jsem to pivo otevírala sama, tak jsem si odřela klouby, protože jsem neměla ten správný švih. Taky mi tam 2 kluci pomalovali tenisku...nestihla jsem to vyfotit dřív něž mi z toho půlka barev vybledla, kvůli tomu, že jsem tam běhala v mokré trávě.  Řekněmě, že toto je výcuc všeho hlavního a publikovatelného :D :D teď vám sem dám pár fotek, ale jsou bohužel nekvalitní :/ časem, až budou třeba zveřejněné na stránkách DDM, tak vám sem dám odkaz, ale ty moje jsou strašné ;) 

Tihle 2 mi pomalovali tenisku ;) a ten v tom červeném mě "naučil" otevírat pivo lžící. Joo koukám jako vyvoraná myš, ale co s tím nadělám.

Pro děti byl připravený i karneval. Hodně je to bavilo ;) ale nás víc :D 

Kamarádka jako "královna ptáků" a já jako víla (akorát mi ty šaty byli trošku větší, protože byli dělané na mou paní učitelku a ta měří asi 175 cm a já 163, takže mi to bylo trošku větší, ale nikomu to nevadilo ;))

Dokonce jsme pro děti hráli i divadlo s názvem "Machová a Šebesta: Lovci čarodějnic". Dám vám sem pár fotek hlavních postav ;) 

Machová a Šebesta a jejich věrný upíří zombie jednorožec Jonatán. K tomu zelenáčovi za nimi se ještě dostaneme ;)

Hlavní čarodějnice, která sídlí v husto strašném smrtícím hradu zkázy ďábelské kruté čarodějnice z lesů hrůzovlády a děsů. SUper název, že? :D

Místo kouzelného sluchátka, kouzelná budka. WHY NOT?!

Pažatka s Horačkou, které unesla krůtá čarodějnice do svého hradu a tam je uvěznila. Proto se je MŠJ vydali hledat.

Nesmí chybět mumie, protože je tam taky hodně důležitá.

A nakonec ten "zelenáč". Je to kontraadmirál pirát Zelenovous, který tam má taky svou velkou roli.