Vyvědčení

28.06.2013 12:37

Tak dneska jsem si odnesla svoje poslední vysvědčení ze základní školy. Ten pocit byl zvláštní, už nikdy se do té školy nevrátím, abych se tam něco naučila, už (v podstatě) nikdy neuvidím učitele, co mě učili. Ale beru to tak, že když něco končí, něco nového začíná. Takže když opustím ZŠ, čeká mě SŠ. Na ní noví lidé, noví učitelé, nové prostředí. 

Ale abych už přešla k tomu vysvědčení. Podle mně jsem skončila celkem dobře. Mám tři 2- z matiky, angličtiny a zeměpisu. Mohlo to být lepší, z toho zeměpisu jsem to měla 1/2, ale on mi dal za 2!! Mě naštval, ale s tím už nic nenadělám, mám to v podstatě stejné jako na pololetáí, ale teď jsem dostala za 1 z dějepisu, takže to mám o 1 1 lepší ;) Oskenovala jsem vám ho, aby jste se mohli "pokochat". Vodoznak tím skenováním "zmizel". Jak jinak :D